Monday, August 24, 2009

lauk berbuka..



Rendang ayang(bahasa tganu)

ha..ni lauk aku buke pose smlm..beli kt bazar tasek permaisuri cheras..bli makanan smbil usha awek(awek hukm dgn awk mktab kt situ)..kurang sket pahala pose
.

Ikan patin masak tempoyak..bes giler..

Ni antara lauk favourite aku(btul ke aku eja ni..aku muet ari tu band 5 je..)..ikan patin masak tempoyak..rase die mcm tempoyak sikit..haha..dh name tempoyak kn..ari ni aku ingat nk bli lauk ni la..klu mkn dgn budu ni..pergh..mengancam jiwa raga..


ok puan-puan..ni lauk ketiga kiter ari ni..gulai ayam..nk tau rasenye mcmane..ptg ni pg baza bli seketul..mls aku nk tulis..haha..ok puan2..setakat ni dulu rangcangan kiter ari ni..kiter jumpa lagi dlm episod akan datang..lauk berbuka revenge of the fallen
breheng Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

No comments:

Post a Comment