Wednesday, September 16, 2009

Satu hari di hari raya.


Giler r..sedar x sedar tnggal 3 ari je lagi nk raye..rse mcm baru je lagi pose..x puas lagi..yela..lps ni xde dh smayang terawih(kopiah atas kepala ni.)..aku ni dh la x prnah tnggal terawih..klu tnggal tu..lain mcm je aku rse..hahahaha..so..raye dh dekat ni..di kesempatan ini..aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA..MAAF ZAHIR DAN BATIN..tp batin aku ade ke salah dengan korang ek..xkn ade gk kot..klu mcm tu..maaf zahir je la..haha..sempena raya ni gak..aku bermurah ati nk bg duit raya..korang x pyh dtg umah aku..nt menyemak plk..aku bg kt cni je la..ambik ni..


breheng Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

No comments:

Post a Comment